Історія України

23.04. Опрацювати параграф 32,ст 244-252,зап 1-6,ст 252.

Всесвітня історія

23.04. Опрацювати параграф 22, пункти 6-10,ст 184-191,зап 1-8,ст 191.

Географія

22.04. Опрацювати параграф 53,ст 270-274,зап 1-3,ст 160.

23.04. Опрацювати параграф 53,ст 270-274,зап 4-5,ст 274.

Харківщинознавство

23.04. Опрацювати параграф 26,ст 195-203,зап 1-6,ст 203.

Алгебра

20.04. Опрацювати п.23 .Виконати №873,876. Переглянути відеоурок

https://youtu.be/bxerN1aTrzo . Розглянути задачі №874,875,.

22.04 Опрацювати п.24. Переглянути відеоурок

https://youtu.be/mq7dF5Cv_Xs

Виконати №890,893,895.

Геометрія

19.04. Многокутник, його елементи. Опрацювати п.22 ст. 155 Відповісти на запитання 1-9 ст. 158..Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=-GoK0vHXnZY

Виконати обов"язкові завдання №821, 823, 827.

21.04. Многокутник, його елементи. Опрацювати п.22 ст. 155 .Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=-GoK0vHXnZY

Виконати обов"язкові завдання №828, 829, 831, 833.

Біологія

19.04,21.04. Тема: Мислення і свідомість. Опрацювати § 49 стр 228 - 230. Записати і опрацювати схему "Критерії свідомості" стр 230. Дати відповідь на запитання 4, 5 стр 231 (письмово).

Опрацювати § 51, виконати тести (1 - 5) стр 244

Хімія

19.04. Хімічні властивості нерозчинних основ. Повторити стр 148 - 149, опрацювати § 33, виконати вправи 5, 7, 9 стр 180

Нерозчинні основи (відеоурок)

21.04. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів. Опрацювати стр 149, § 39. Виконати вправи 2, 6, 7(а) стр 216

Російська мова

19.04. Виконати впр 339 (Б), зробити письмовий переклад тексту

21.04. Виконати впр 348 (А), 349.

Зарубіжна література

19.04. За підручником читати стр 265 - 269, у зишит записати хронологію творчості (коли і що було написано)

21.04. У зошит виписати (стр 266 - 267 підручник) персонажів повісті "Чайка Джонатан Лівінгстон". Усно: знати сюжет повісті

Інформатика

20.04. Опрацювати "Алгоритми з розгалудженнями для опрацювання величин". Робота в середовищі програмування.

23.04. Елементи для введення данних. Опрацювати: текстове поле, прапорець, випадаючий список. Робота в середовищі програмування (Pascal)

Фізика

19.04., Розв`язування задача. Повторити § 33 стр 179, впр 33 (5, 7)

21.04..Опрацювати § 34 Закон Джоуля - Ленца. Вправа 34 (1 , 2, 3), відповісти на контрольні запитання

Німецька мова

Дата Зміст завдання Термін виконання
20.04 Урок 84. Записати та перекласти слова, ст.190 впр.2 доповнити речення, ст.190-191 читати, перекладати і заповнити пропуски. До 22.04
22.04 Ст.191 впр.6 доповнити речення. Повторити лексику всієї теми. До 23.04
23.04 Урок 88. Записати та перекласти слова, ст.194 впр.1 доповнити речення, ст.195 впр.3 читати, перекладати і заповнити пропуски (письмово). До 27.04

Основи здоров'я

22.04 Параграф 22. Проблема чистого повітря. Виконати тести на відповідність на сторінці 144 (письмово). До 29.04

Українська мова

20.04 Параграф 36. Відокремлення узгоджених означень. Опрацювати правило. Виконати письмово вправи: 1, 2, 3, 4 (А,Б). Переглянути відеоурок за посиланням. До 22.04
22.04 Параграф 36. Відокремлення узгоджених означень. Виконати письмово вправи: 5, 6, 7 (А, Б). До 27.04

Українська література

20.04 Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Дати письмові відповіді на запитання 5, 10. До 22.04
22.04 Позакласне читання. Іван Сенченко. Повість «Діамантовий берег». Знайти в мережі Інтернет повість і перечитати. До 27.04

Мистецтво

19.04 Музика романтиків. Основні ознаки та нові засоби музичної зображальності романтизму. Провідні жанри. Переглянути.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-29-muzika-romantikiv-112790.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-muzika-romantikiv-256869.html

Відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=7nlJMKwubic.

Опрацювати ст.156-163. Прослухати запропоновані у підручнику твори. Записати у зошиті основні ознаки романтизму у музиці, провідні жанри, зокрема ті, що втілювали ідею синтезу мистецтва.До 26.04

Трудове навчання.

21.04 Працюємо над оформленням проєкту.

Кiлькiсть переглядiв: 120

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.